2e semester!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu 2e semester!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

2e semester!!!

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

05 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Daar ben ik weer vanuit Glasgow!

Vlucht naar nederland ging hartstikke goed, hadden wind in de rug waardoor de vlucht maar 1 uur en 10 minuten duurde. Lekker vlotte vlucht dus. Op het vliegveld werd ik opgewacht door mijn papa en 3e mama (lieske) en heeft papa ons getrakteerd op een heerlijke rookworst van de hema. Kerstavond heb ik gezellig bij mama thuis pannekoeken gegeten (dat was lang geleden) en zijn we met zn alle naar de film geweest. 1e kerstdag ben zijn we met zn alle bij opa en oma heerlijk chinees wezen eten en 2e kerstdag (ja je zult het niet geloven) maar hebben we bij papa thuis gebarbequed.. Jaa bbqen in de winter, een geweldig idee en ik zeg volgend jaar weer!!
Met oud en nieuw gezellig bij vrienden geweest eerst en daarna bij papa thuis met al mijn zusjes oud en nieuw gevierd en daarna een leuke avond stappen!

Met mama ben ik nog wezen shoppen om wat nette broeken en colbertjes te kopen voor mijn stage. Morge ga ik waarschijnlijk naar de primark om daar een paar zwarte en witte bloesjes te halen (want ja een colbertje zonder iets eronder valt denk ik ook niet onder netjes he...)

En toen was het 3 januari alweer tijd om weer terug naar Glasgow te gaan. Die 2,5 week in nederland ging erg snel voorbij en had graag gehad dat het langer had geduurt, maar ik moest weer naar Glasgow. Papa heeft mij weggebracht en we hebben op het vliegveld nog lekker samen geluncht. Ik vond het moeilijker om weer weg te gaan dan de eerste keer, voornamelijk omdat dit verblijf ongeveer 1,5 maand langer is als de vorige. Eind januari komt gelukkig Kim mij vergezellen en gaan we de rest van schotland verkennen!

2 klasgenootjes (kelly en marleen) hebben mijn essay voor me nagekeken en deze heb ik vandaag ingeleverd, dus nu is het afwachten wat ik daarvoor ga krijgen. Hoop dat ik het goed heb gemaakt want ik heb er erg hard aan gewerkt. Ook moet ik nog wachten op het punt van het popular music studie examen, maar dat komt als het goed is binnen nu en 2 weekjes ofzo wel.

Maandag begint mijn stage. Ik heb mijn rooster (met tijden en welk leerjaar) alleen niet welke klas het is en welk lokaal. ik heb ook nog niet gehoord waar ik verwacht wordt en hoelaat, dus denk dat ik maar zorg dat ik op tijd op school ben zodat ik iemand kan vinden die mij kan vertellen waar ik moet zijn... Ik heb er wel heel veel zin in! Dan kan ik ook meteen met de docenten eens praten over mijn actieonderzoek en of ze wat ideetjes hebben om mijn actieonderzoek aan te passen of dat mijn idee wat ik nu heb ingeleverd op school goed is (al moet ik daar ook nog wat dingen voor aanpassen)

Zo dat was het weer vanuit Glasgow... Het wordt een semester met veel uitstapjes, gezelligheid en vooral (als iedereen die zegt dat ze langskomen ook daadwerkelijk komen) veel bezoekjes van klasgenootjes, vrienden en familie!!

Ergens volgende week zal ik jullie laten weten hoe mijn eerste stagedagen zijn bevallen!

Bye bye en zwaai zwaai!!! Noëmi

  • 06 Januari 2012 - 14:23

    Danae:

    Hee zussie!

    Ik verwacht wel een aantal foto's van jou in je colbertjes enzo! :p Want dat wil ik natuurlijk wel zien! ;-)

    En succes op stage!

    Ohw en ik heb zo goed als (is nogniet helemaal rond) maar de dynamo in eindhoven gefixt om mijn afstudeer te spelen!! :-)

    Xx

  • 06 Januari 2012 - 14:29

    Noëmi Claes:

    Heey zussie,

    jajaja... komt goed.. Heb nu me blauwe colbertje aan, als georgina straks thuis is zal ik wel vragen of ze ff een foto kan maken...

    Mooi dat je bij dynamo mag spelen!
    Heel veel succes met alle voorbereidingen etc. voor je afstuderen, sorry dat ik er niet bij kan zijn, maar ik kijk uit naar de film!!! (dus bas! goed filmen he!!!)

    xxx

  • 09 Januari 2012 - 11:35

    Kim:

    ha die Noëmi,

    Leuk om af en toe wat te lezen en ook ik ben benieuwd naar je foto's in bloes en colbertje :-)
    Succes met stage, zal wel weer wennen zijn van zelf student naar docent maar dat laatste moet toch goed bevallen lijkt me. Op naar de laatste loodjes en dan op zoek naar een leuke baan en je eigen stekkie. Hopelijk beetje in de buurt dat we je nog af en toe zien.
    Ben ook benieuwd wie er allemaal naar je toe komen dit deel van je stage. Wij hebben wel de planning ja :-)
    Liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 16410

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: