Vakantie bijna voorbij - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Vakantie bijna voorbij - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Vakantie bijna voorbij

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

13 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Daar ben ik weer met een kleine update.

De 2 weken paasvakantie zitten er bijna weer op. Maandag beginnen we weer aan stage.
In de vakantie ben ik samen met een vriendin naar de Modern Art gallerie van Glasgow geweest. Aan de overkant van de straat is een art shop en daar heb ik pastel krijt, papier en oliekrijt gekocht. Met het pastel krijt ben ik al aan de slag geweest om een tekening van Wooff (mijn kat) te tekenen en ik moet zeggen, het is erg goed gelukt. Hij is nog niet helemaal af, maar weet nog niet wat ik wil doen met de achtergrond. Het was een gezellig middagje.
Verder heb ik veel gewerkt aan mijn actieonderzoek en gestudeerd voor de grammar 2 en grammar 3 examens. Ook ben ik bezig geweest aan de laatste opdracht om mijn minor af te sluiten.

Volgende week dus weer hard aan de slag om het project op stage af te ronden en de laatste informatie te verzamelen voor mijn actieonderzoek om te kunnen kijken in hoeverre mijn aanpassingen hebben gewerkt.

Het weer hier in Glasgow is de laaste 2 a 3 weken erg vreemd geweest. Zo zaten Kim en ik op donderdag 29 maart nog heerlijk in het zonnetje in ons t-shirtje te genieten van het mooie weer in het park en was het een paar dagen daarna ineens aan het sneeuwen. We hebben in 2,5 week tijd zomerse temperaturen gehad, winters weer en ook herfstachtig weer met regen. Het weer van Glasgow is enorm wisselvallig zoals blijkt. Ondanks alles hebben we erg geluk met het weer en is er tot nu toe nog niks waar van dat mensen zeggen dat het altijd regent in Schotland. Misschien in de rest van Schotland, maar dan toch zeker niet in Glasgow.

Het aftellen is ondertussen ook begonnen. Over 47 dagen sta ik weer met beide benen op Nederlandse bodem. De tijd gaat zo snel. Ik zit hier nu al ruim 7 maanden (minus de 2 korte tripjes die ik naar Nederland heb gemaakt) Maar het begint nu toch wel langzaamaan tijd te worden dat ik weer eens terug ga. Nog even 47 daagjes hard doorwerken, stage lopen en studeren en dan in juni nog 2 examens maken en mijn actieonderzoek verdedigen en dan ben ik als het goed is afgestudeerd.

Het einde is in zicht voor mijn verblijf in Glasgow en mijn studie!

Ik heb er zin in!!!!

Tot snel weer xx
Noëmi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 16397

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: