Nog 22 nachtjes slapen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Nog 22 nachtjes slapen - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Nog 22 nachtjes slapen

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

08 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hoi,

Dit is een van de laatste keer dat ik een verslag ga type. Ik gok dat ik hierna nog 2 verslagen online zal zetten en dan ben ik weer in Nederland.

De laatste paar weken ben ik erg druk geweest met het afronden van het project op stage. Vandaag ben ik even voor 1 uur naar stage geweest om de eerste jaars hun presentaties te laten doen. De meeste waren super leuk. Ze hebben echt hun best gedaan om de posters er mooi uit te laten zien.

De afgelopen 2 weken ben ik druk bezig geweest met mijn actieonderzoek. Eigenlijk alleen maar daarmee bezig geweest. De hele dag eraan werken in de hoop dat ik het vrijdag af heb zodat ik de eerste deadline gehaald heb. Aan het einde van de dag werken mijn hersenen niet meer zo goed van al dat lezen, verwerken en schrijven. Maar goed, nog maar 4 daagjes hard werken en dan ben ik er hopelijk vanaf.

Vorige week woensdag was het fotodag op de universiteit voor alle sportclubs. Ik ben daar ook heen geweest en er zijn super leuke foto's gemaakt van GUSWPC (Glasgow University Swim and Waterpolo Club) Er is 1 formele foto gemaakt en 2 informele foto's. Ik zal de formele foto uploaden.

Ondertussen ben ik ook druk bezig geweest met solliciteren op verschillende middelbare scholen in de hoop dat ik een (fulltime) baan kan vinden voor na de zomervakantie. Tot nu to heb ik alleen nog maar bevestigingen gehad dat ze mijn sollicitatie hebben ontvangen. Afwachten dus...

18 t/m 23 mei komt Steffi (een vriendin van mij en Kim) naar Schotland en dan gaan we met zijn drietjes Schotland eens verder verkennen. Voor de zondag hebben we een tour geboekt om met een klein busje richting de highlands te gaan en her en der wat stops om wat leuke dingen te zien. Voor de maandag gaan we een auto huren en dan gaan we met zijn drietjes een roadtrip doen naar de Isle of Skye. Onderweg komen we dan ook een beroemd kasteel tegen en de trein brug die je ook in Harry Potter films kunt zien. Ik kijk er echt heel erg naar uit. Die dinsdag gaan we uit eten om mijn verjaardag alvast te vieren. En de volgende dag gaat Steffi weer weg. :(

En dan een week later (over 22 nachtjes dus) kom ik weer terug naar Nederland en is het Schotland avontuur afgelopen.

Tot snel!!!
xx Noëmi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 16398

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: