Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Sinterklaas kapoentje gooi wat in mijn schoentje

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

18 November 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Ja hoor, het is bewezen. Sinterklaas stuurt ook kadootjes naar lieve kindertjes in het buitenland.

Vanmorgen heel vroeg (11 uur) lag ik lekker in mijn bedje, te bedenken of ik al op zou staan of nog even lekker zou blijven liggen aangezien ik toch vrij was. En ineens zonder waarschuwing gaat de deurbel. Nadat bleek dat ik toch echt zelf moest opstaan om de deur open te doen en niemand anders dat ging doen liep ik naar de telefoon en aan de andere kant zegt een man: een pakketje voor Noëmi Claes. Terwijl de man naar boven aan het lopen is, denk ik huh... Een pakketje? Voor mij?

De man is boven en ik vraag hem een pakketje voor Noëmi? En hij zegt ja, Noëmi flat E kamer 4. Ik denk soow hee die is op de hoogte... Ik wil al meteen kijken, maar dat mocht niet :( ik moest eerst tekenen voor ontvangst.

Snel naar de woonkamer, open maken! En wat zat erin?

2 zakken pepernoten, 1 zak chocolade pepernoten, een echte chocolade letter N, een miniklutsgardedingetje, een pakje warme chocolademelkmix en een grote chocolademelkmok!

Dank je sinterklaasje!!!!!

  • 18 November 2011 - 22:36

    Kim:

    ha lieverd, wat een heerlijk verhaal. Geniet er maar lekker van.
    liefs je mamsies

  • 11 Januari 2012 - 16:51

    Wilske Driessen:

    Hey Noemi,

    Ik heb even een kijkje genomen op je site. Erg leuk. Fantastisch dat Sinterklaas ook aan jou heeft gedacht op je andere stekje. Succes in Glasgow!
    Groeten,

    Wilske Driessen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 16407

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: