Printertje!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Printertje!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Printertje!!!

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

14 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Zo daar ben ik weer even (niet zo heel veel boeiends te vertellen deze keer)

Alleen dat ik een printer/scanner/kopieerding heb gekocht. 20 minuten enkele wandeling naar de uni om iets te scannen of printen vonk een beetje ver... Ook van mijn locatie is het nog 15 minuten lopen. Dus 40 minuten lopen om iets te scannen of te printen, heb dus voor 27 pond een printer gekocht..

En nog een goede ook... Canon :D

Ik zal de foto toevoegen want hijs wel heel mooi zwart :P

Ze zouden hem eigenlijk gister al bezorgen, ik de hele dag thuisgeweest wachten op dat ding. Kijk ik om 10 voor 6 beneden in de brievenbus ligt er een blaadje in dat ik niet thuis was :S hoezo vaagheid.. Meneer de postbode, je moet op het knopje van de bel drukken...
Nja vandaag ik dacht dus dat de bel het misschien niet deed. Was er hier zo'n man die ff wat dingen kwam opmeten enzo, dus ik aan hem gevraagd, meneer kun je de telefoon even opnemen als die gaat dan ga ik ff kijken of onze bel het doen (als je op de bel klikt gaat boven de telefoon, kan je praten met de mensen beneden en ze binnenlaten) nja ik naar beneden, bel werkt... kijk ik in de brievenbus, nog niets dus heb hem deze keer ook niet gemist :)
Loop ik aan kijk ik naar buiten zie ik een busje stoppen voor de deur... denk zou dat? en ja hoor daar kwam mijn printer aangewandeld :) (nja een man met mijn printer, maar was best grote doos dus zag 2 voeten en een doos en een plukje haar boven de doos uit :P (erg jammer dat ik mijn fototoestel boven had liggen)

mja hoe is het dus mogelijk dat ik beneden ga checken en mijn printer er gewoon aan komt :D Nice timing he :)

Okay dat was wel weer genoeg over mijn printer... Check maar snel hier beneden de mooie foto...

(voor mijn familie: hebben jullie mijn printer al gezien ;))

  • 14 Oktober 2011 - 14:42

    Danae:

    Vind ik leuk!!

  • 14 Oktober 2011 - 14:51

    Noëmi Claes:

    foto staat ook op facebook, dus daar kan je hem ook liken if je wilt :P haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 16409

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: