Bankrekening!!! Nu nog geld vinden :P - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Bankrekening!!! Nu nog geld vinden :P - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Bankrekening!!! Nu nog geld vinden :P

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

30 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Zoooo daar zijn we weer... Of nja ik in me eentje :D

Afgelopen paar dagen bezig geweest om een bank te zoeken waar ik een rekening kan openen. Vandaag naar 2 banken geweest om eens wat vragen te stellen en een keuze kunnen maken. Nu wachten op de universiteit om mijn bewijs van inschrijving daar te maken zodat ik naar de bank kan. Dus waarschijnlijk woensdag een UK bankrekening...

Iedereen die mij wil sponsoren is welkom om mij een mailtje of smsje te sturen om te vragen naar welke rekening het geld overgemaakt kan worden. Alle beetjes zijn welkom :P

Mja we hebben dus een bankrekening dus... DAG DAG RABOBANK met je stomme wij rekenen 2 euro per keer dat je een geldautomaat gebruikt in een niet euro land... :D

Maar dat is natuurlijk niet alles wat ik gedaan heb de laatste dagen.. (zou wat zijn...)

Ik heb ook een mooie roze rekenmachine gekocht zodat ik bezig kan in mijn boek om mijn wiskunde wat omhoog te krijgen :) (heb al 1 hoofdstuk uit)

Daarbij heb ik de eerste les van Crusades geschiedenis gehad... Maar waarschijnlijk moet ik dat vak weer laten vallen omdat het een vak is dat 2 semesters duurt en ik wel de gehele aantal studiepunten nodig heb maar niet 2 semesters lessen kan volgen. Dus waarschijnlijk ga ik een ander vak doen... Nog even wachten op de reactie van de docent...

Morgen ga ik met kelly nog even skypen en dan gaan we haar ticket boeken :D komt het weekend van 12 november hierheen :D Heel veel zin in!!!!!!

En natuurlijk papa en lieske die woensdag al hierheen komen :D

Ik ga ook 2 foto's uploaden. 1tje van mijn mooie roze rekenmachine :) en de andere is van de achterzijde van het hoofdgebouw van de universiteit... (en nee het is niet hogwarts/zwijnstein)

Groetjes Noëmi

  • 01 Oktober 2011 - 09:31

    Kim Verhoeff:

    Ha Noëmi, ik denk dat ik zonder vragen dat rekening nummer van UK wel krijg hahaa.
    Maar hopelijk allemaal beetje snel op de rit dan kost dat geen tijd en aandacht meer.
    Hoe gaat het verder met de lessen? Jammer dat je een vak wat je gekozen had misschien weer moet laten vallen. Weer een nieuwe keuze maken, zou niet te lang wachten want dan mis je toch weer een stukkie.
    Keep in touch, mams

  • 01 Oktober 2011 - 12:21

    Danaë:

    Hee zussie! Wat fijn om t e horen weer! Kan ik dan binnenkort die hakjes bestellen? dat jij die betaald voor mij en dat ik dat jou weer terug geef? :-)

    Hoe is het verder? Mis je ons al stiekem een klein ietsiepietsie beetje? :p

    xx je zussie!

  • 01 Oktober 2011 - 12:25

    Noëmi Claes:

    Hey,

    Ja ik heb al een keuze gemaakt, alleen wachten op de docent of er nog ruimte is in die les...

    Daan uhm ja dat kan... je kan ook gewoon zelf een paypal account aanmaken... Duurt een paar dagen voordat dat werkt. Je meot je rekening nummer invullen en dan storten ze 2 kleine bedragen (onder de 1 euro) op je rekening en dan moet je die invullen op je paypal account en zo checken ze of je rekening klopt en dan kan je hem gebruiken.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 16413

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: