Stageplaats bekend!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Stageplaats bekend!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Stageplaats bekend!!!

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

27 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Zo daar ben ik weer.... nieuw bericht uit het frisse natte glasgow... Nja op dit moment is het droog, wonder boven wonder :) Ik ben een beetje verkouden geworden van het wisselvallige weer, maar mijn huisgenootje heeft voor mij neusspray ergens vandaan weten te toveren :) Ook zit ik een beetje onder de blauwe plekken van waterpolo... Mmm hoe zou dat toch komen.....

Uni gaat goed, leuke vakken. Alleen RE (religious education) vind ik een heel stuk minder... Vandaag natuurkunde gehad waarbij we een onderzoekje moesten doen door middel van parachute te maken en die te laten vallen. Verschillende materiale voor de parachute gebruikt en checken welke het snelste was.

Dan nu het goede nieuws. Ik weet waar ik stage ga lopen. Bellahouston Academy. Is ongeveer 40 minuten lopen van mijn kamer af. Maar gelukkig kan ik er ook met de subway komen en dat kost me 15 minuten om bij de subway te komen, dan de subway zal iets van 5 minuten duren en dan 5 minuten lopen naar de school. Ze hebben me uitgenodigd om van te voren al een keer langs te komen om kennis te maken en te kijken wat ik als actieonderzoek zou kunnen doen. Ben je benieuwd naar mijn stageplaats zoek op google naar Bellahouston academy glasgow.

En het laatste wat ik nu nog kwijt wil is dat mijn spap en lieske volgende week langskomen. Kijk er heel erg naar uit om ze weer te zien en om gezellig met hun naar Excalibur Engeland motortreffen te gaan!

Laat even weten als je van plan bent om ook langs te komen, dan kunnen we samen iets plannen. Kom je alleen dan kan je bij mij op mijn kamer slapen, kom je met meerdere dan weet ik wel een hostel wat hier niet al te ver vandaan is.

Groetjes en tot snel weer Noëmi

  • 27 September 2011 - 11:22

    Kim Verhoeff:

    Ha Noëmi,

    Leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat het allemaal zo goed bevalt en dat er maar 1 vak is wat duidelijk minder is. Ben niet helemaal verbaasd hoor:-)
    Waterpolo gaat ook lekker begrijp ik, tja en je weet van paps dat het niet zo'n zachtaardige sport is LOL maar dat merk je nu aan den lijve of hoe zeggen ze dat.
    Ga zo kijken naar je stage plaats, wanneer begin je daar? Is dat pas het 2de deel van je stage?
    Hier wel oké, druk met Coco die door alle boven ramen de weg naar de tuin weet te vinden. Dan loopt ze opeens door de tuin. Niet handig want het gaat nog helemaal niet goed tussen de poezen onderling. Ja wel tussen Wooff en Shadow maar dat wist je al. Ik laat Coco nu aan het einde van de dag een tijdje buiten als de andere 2 binnen zijn. Dan heeft ze ook wat anders te doen dan de bovenverdieping rond te wandelen.
    Verder begonnen met de vogelverschrikker te maken, staat nu even in de tuin hier hahaha. Begin is gemaakt en ziet er wel grappig uit. Naam is ook al bekend: flower power. Je snapt dat er dus een hoop vilten bloemen in komen. Als ik fatsoenlijke foto heb zal ik hem mailen.
    Liefs mams

  • 27 September 2011 - 11:24

    Noëmi Claes:

    Hey mam,

    ja idd... maar waterpolo is wel leuk.

    mijn stage is begint na de kerstvakantie.

    xxx

  • 27 September 2011 - 11:54

    Daan:

    IK WIL DIE SCHOENEN VAN DE PRIMARK OOK !!!!! IK HOU VAN ZE!!!! <3

  • 27 September 2011 - 17:08

    Noëmi Claes:

    @ daan, kom maar halen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 16407

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: