SPORTEN!!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu SPORTEN!!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

SPORTEN!!!!

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

16 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Heey,

Van de week ben ik naar de sports fair geweest. Daar heb ik me opgegeven voor de test sessies van squash, waterpolo en windsurfen.

Vandaag was de taster van waterpolo en squash (ben niet naar die van squash gegaan) en ga ook niet naar de taster van windsurfen omdat dat een heel weekend is.

De waterpolo taster was super leuk. We hebben eerst wat opgewarmt en toen in groepjes van 4 de bal overgooien. Daarna hebben we op het doel gegooit. Als laatste hebben we een aantal wedstrijdjes gespeeld. Het was super vermoeiend maar ook super leuk!
Als laatste een gezellige social met iedereen van de zwem en waterpolo club om elkaar een beetje te leren kennen.

Echt super leuke mensen bij het waterpolo team.

De trainingen zijn op maandag van half 10 tot half 11 en op woensdag van half 9 en half 10 ('s avonds)

Dus daar gaan we!! SPORTEN!!!

xxxxxxxx

  • 18 September 2011 - 17:27

    Tanja:

    Hai Noems, Had net pas je foto's ontdekt. leuk om beeld te hebben bij je verhalen. Mooie stad... en gave schoenen ! Haha goed geshopt !
    Je appartement ziet er netjes uit. Nog wel een beetje steriel, maar dat komt vast goed als het gezellig bewoond is. Was leuk om ff live te kletsen, "spreek" je snel weer xxx

  • 18 September 2011 - 17:30

    Noëmi Claes:

    Heey tanja,

    het is al minder steriel :P heb net maar een beetje opgeruimd want er lag wel erg veel rotzooi... Ben gister naar Boots geweest om mijn foto's te laten afdrukken en die kan ik morgen ophalen. Er hangt een prikbord in mijn kamer en ik heb 3 lijstjes gekocht. Dan wordt het ook wat meer mijn eigen kamer als ik het prikbord vol heb hangen met fotos...
    was inderdaad leuk om ff live te kletsen :) doen we snel weer!!
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 16408

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: