Love my flatmates!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Love my flatmates!!! - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Love my flatmates!!!

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

15 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Het is alweer bijna een week geleden dat ik geschreven heb...

Vrijdag is Georgina (woont een half uurtje met de trein hier vandaan) ingetrokken. Ze heeft de kamer schuin tegen over mij. Super gezellig meisje en sinds dien zijn we met z'n 2en aan het hopen geweest op 3 jongens in onze flat...
Tot nu toe hebben we nog geluk... Een dag later kwam Chris (komt uit aberdeen), een rustige jongen, praat niet heel veel en speelt in het mannen voetbal team.
En nog een dag later kwam Calum (komt uit de buurt) ons vergezellen. Leuke gezellige jongen houd van metal, rock en dubstep...

Maandag avond zijn we naar een feest geweest van freshers week. Super gaaf feestje!

Gister kwamen er een heleboel mensen indrinken en zijn we naar Arches geweest. Bij arches zijn we eigenlijk iedereen kwijt geraakt en waren allen Georgina, Camarah, Calum en ik nog over. Super gezellige avond. Vanavond weer...

Het is nu allemaal nog een beetje feesten etc. Maar maandag gaat dan eindelijk de uni beginnen... Ben heel benieuwd naar mijn lessen...

Over een paar weekjes komen papa en lieske al hierheen op de motor... Ik heb er heel veel zin in!

En de eerste week van november komt als het goed is Kelly naar Glasgow, wat ook een heel gezellig gaat worden (en spannend voor kelly, de eerste keer vliegen en dan ook meteen alleen gaan vliegen... Dapper hoor! Zou het je niet nagedaan hebben...)


Doei doei allemaal!!!!

  • 15 September 2011 - 20:42

    Kim Verhoeff:

    ha die Noëmi,

    Leuk weer een verslag van je te lezen. En wat gezellig dat jullie al met z'n 4jtes zijn. Nog een plekkie te vergeven bij jullie. En hoe gaat het met de kamer genootjes van je vrienden van de jeugd herberg?
    Hier alles wel oké, nog steeds hard aan het werk omdat we veel achterliepen vanwege de verbouwing maar langzaam aan komt het allemaal wel weer in ritme.
    Wooff is veel in het atelier als ze de kans krijgt en ligt dan op het wollen kleedje op mijn bureau. Liefst met haar koppie op mijn arm, lekker handig maar daar weet jij alles van.
    Verder had ik van de week Coco naar beneden gelaten want Shadow en Wooff waren toch lekker buiten. Ging wel oké, Coco liep wel heel erg te miauwen maar verder snuffelen enzo en niet moeilijk doen op de geurtjes die er allemaal in de kamer waren. Zie ik in mijn ooghoek Wooff naar huis toe komen dus ik denk mmmm niet handig maar ik zie wel Coco liep in de voorkamer. En jawel net op het moment dat Wooff op de vensterbank buiten springt om te vragen of ze binnen mag springt Coco op de vensterbank binnen. dus letterlijk met de neuzen tegen elkaar. En ik moet eerlijk zeggen dat de reactie me niet tegen viel. Allebei heel hard miauwen maar verder niet. Ik er dus een stuk karton tussen gezet dat ze elkaar niet meer zagen en Coco een voorzichtig duwtje gegeven van de vensterbank af. Daarna liep ze zelf de hal in dus deur weer dicht. Ach ja langzaam opbouwen is het advies dus hier konden ze elkaar zien maar verder niet. Ruiken was al gelukt dus wie weet gaat het straks prima met alle drie de katten samen. We hebben geduld.
    Liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 16406

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: