Me eigen plekkie - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Me eigen plekkie - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Me eigen plekkie

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

09 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Yeah het is zover, gister ben ik in mijn kamer getrokken. Er is op dit moment nog niemand anders in het apartement, dus ik heb lekker alles voor mijzelf. Ben wel erg benieuwd wie er bij mij inkomen... Ik weet dat het een mix is van jongens en meisjes... Dus 2 meiden en 3 jongens of andersom :D

Chris en Amelie zitten een paar flatingangen verderop (3 minuutjes lopen) Gister gezellig met Amelie op mijn kamer een film zitten kijken.

Gister wezen winkelen voor alle spullen: borden, bekers, bestek, pannen, beddegoed (is er wel, maar wilde mijn eigen wat meer mijn eigen kleuren etc.), kleerhangers (amper planken in de kast alleen een metalenstang) en zo nog wat kleine dingetjes die nodig zijn om schoon te maken etc.

Ik heb van school een mail gekregen dat mijn Erasmusbeurs is goedgekeurd (220 euries de maand :D)

Alweer meer als een week geleden dat ik in Nederland was... Gister ontving ik een lang mailtje van Kelly, ik was super blij om iets te horen van de andere kant van de zee :) Ik kijk uit naar mijn eerste schooldag.

Het weer is hier zo wisselvallig... Zon en lekker warm t-shirt weer en 10 minuten later is het fris, wind en regent het. Elke keer vest/jas aan en weer uit en weer aan. Dan heb je ook die heuvels nog (in mijn vocabulair zou ik ze bergen noemen, maar volgens de mensen hier zijn het toch echt gewoon heuvels... Nja in Limburg hebben ze ook heuvels zeggen ze en dat zijn hobbeltjes in de weg in vergelijking met hier in de stad... Maar dat er dus ook bij dus zweten en spieren kweken (valt me mee dat ik nog geen spierpijn heb :P) Dus al dat wisselvallige weer heeft me een beetje te pakken gehad en ik heb nu erg last van mijn keel, voel me verder niet ziek ofzo, alleen me keel doet zeer. De poundshop had 3 pakjes ibuprofen voor 1 pond dus dat komt helemaal goed :D

Ik zal nu maar eens even foto's uploaden (oh let niet op de rommel in mijn kamer, die foto's heb ik gister ff snel gemaakt speciaal voor kelly en had eigenlijk alleen mijn spullen nog maar op de grond gegooit ben deze ochtend al bezig geweest om alles op te ruimen, zodra ik klaar ben zal ik ook nog een foto maken zodat je kan zien hoe het er helemaal af uit ziet...)

Tot snel weer!!!
xxx

  • 09 September 2011 - 16:43

    Noëmi Claes:

    Hey allemaal,

    je moet even de voorgaande reisverslagen checken, heb al mijn foto's tot nu toe geupload, sommige staan bij andere reisverslagen dus check ze allemaal even voor de foto's!!!
    xxx

  • 12 September 2011 - 07:28

    Kim Verhoeff:

    ha die Noëmi, leuk om al foto's te zien van je nieuwe kamer. Sorry voor de typefouten als die er komen want Wooff zit op mijn schoot en pikt de hele tijd mijn arm in. Niet handig met type, gelukkig weet ik blind de back space te vinden LOL.
    Hier heel hard aan het werk om de tuin vrij te maken van alle losse spullen omdat de hovenier binnenkort de hele boel komt aanpassen aan de nieuwe situatie. Zal weer een hoop veranderd zijn als je terug komt.
    wanneer heb je je eerste schooldag eigenlijk? Had verwacht dat je al aan de gang zou zijn.
    en al je vrienden en vriendinnen op de foto gaat dat allemaal naar dezelfde uni? En zijn er ook die dezelfde studie doen als jij?
    groetjes mams

  • 12 September 2011 - 09:33

    Kim Verhoeff:

    Ha lieverd,
    Je hebt leuke foto's geplaatst, niet overal namen bij maar dat maakt niet uit. We leren je vrienden daar zo langzaam aan toch wel kennen :-)
    Je hebt leuke schoenen/laarsjes gekocht. Denk dat je daar veel plezier van zal hebben.
    Ik heb opa en oma ook toegevoegd aan je "mail" lijst van deze blog. Oma vond het in ieder geval wel leuk om te lezen hoe het allemaal gaat met je.
    Liefs mams

  • 12 September 2011 - 10:18

    Noëmi Claes:

    Heey mam,

    De eerste schooldag is 19 september, ik heb dus nog lekker een weekje vrij. Deze week gaan we als het goed is een meidenavondje houden, wijntje en filmpje kijken enzo :) en we willen ook kijken om naar de isle of skye te gaan. Goedkoopste is daarvoor om met de auto te gaan... mja wie durft er links te rijden.. IKKE!!! mja ff kijken wat de eisen zijn om een huurauto te nemen...

    Mooi dat oma het leuk vind om te lezen, heb al van meer mensen gehoord dat ze het leuk vinden om zo te lezen waar ik mee bezig ben.

    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 16410

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: