Februari :) - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu Februari :) - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Noëmi Claes - WaarBenJij.nu

Februari :)

Door: noemi

Blijf op de hoogte en volg Noëmi

18 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Hallo, daar ben ik weer.

Het is alweer een maandje geleden dat ik voor de laatste keer gepost heb. Dus een update wat er allemaal in de laatste maand gebeurd is.

Stage gaat hartstikke goed. Ik heb mijn eerste lessen mogen geven bij de 3e en 1e jaars. Het eerste onderdeel van mijn project waarbij de leerlingen een email schrijven naar nederlandse studenten van een tweetalig vwo school. De eerste les die ik gaf was bij de 3e jaars en die ging best wel goed, al heb ik wel gemerkt dat je stap voor stap moet zeggen wat ze moeten doen en het liefst gewoon zo dat ze het gewoon letterlijk kunnen opschrijven wat jij doet. Ik gok dat dit luiheid is. De 1e jaars was een dag erna en eigenlijk zou ik die les nog niet geven omdat de leerlingen nog presentaties moesten doen van het vorige project. Maar mijn stagebegeleider moest om half 10 ergens anders in het gebouw zijn om een examen te starten en de 1e jaars hadden les van 9 tot 10 voor 10. Dus had hij aan mij gevraagd of ik toch die les kon geven zodat hij even weg kon om dat te regelen. De les ging super goed en ik heb niet eens gemerkt dat hij weg was of wanneer hij weer terug kwam.

Buiten mijn stage heb ik ook een baantje gevonden. Marketing research, ik mag dus naar nederland bellen om enquetes af te nemen. Voornamelijk bij bedrijven etc. en niet zo vaak bij mensen thuis. Het is niet de beste baan, maar het verdiend en is wel ok om te doen.

Gister ben ik met kim gezellig naar de stad geweest en zijn we naar de film extremely loud & incredibly close geweest. Het boek was super gaaf en ik vind dat ze het best goed verfilmd hebben... Het komt niet in de buurt van hoe goed het boek is, maar een mooie film, zeker aan te raden om te kijken! (ook als je het boek niet hebt gelezen, maar als je van plan bent om het boek te lezen dan lees die eerst voor je de film gaat kijken)

Ik ben erg veel bezig geweest met tekenen de laatste tijd, ik zal binnekort een keer een paar foto's hier op zetten. Maar heb nu alleen erg slechte kwaliteit foto's van mn telefoon...

Hoe is het daar in nederland nu? lekker carnaval aan het vieren?

xx Noëmi

  • 18 Februari 2012 - 16:51

    Kim:

    Ha die Noëmi,
    Leuk weer wat van je te lezen. Voor mij geen carnaval maar dat wist je zelf ook wel. Danaë is de hele carnaval werken bij Liza in Tilburg dus ook niet echt vieren maar verdienen. Lies is gisteren wel geweest. Staat vandaag de hele dag op de huishoudbeurs voor haar stage en gaat vanavond ook carnavallen. Bas zou wel een avond gaan maar weet niet of hij het echt doen zal. Tja en paps en Lieske zullen wel gaan neem ik aan. Hoorde van Danaë dat ze weer als aap gingen. Ik ga maandag met Marijke samen met Sabine mee naar Rohel dus klein weekje vakantie.
    Liefs mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Noëmi

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 16413

Voorgaande reizen:

01 September 2011 - 30 Mei 2012

Scotland

Landen bezocht: